söndag 24 januari 2010

Tjejkväll och Bowling

I fredags kom min vännina S hit och kvällen blev fylld av en massa snack, skratt och film.
Vilken härlig kväll det blev :o) Sen sov hon som sagt över. Det var länge sedan jag hade en tjejkompis som sov över. (Peter var ju som sagt i Växjö med killarna och "svängde de lurviga" ;o) Och de sov över där). Så jag och S fick verkligen en hel kväll!
Tack S, vilken kväll!

Igår var vi och bowla med några kompisar. Vi blev 8st. Och SÅ kul vi hade. Jag kan då lägga till att jag är jätte dålig på att bowla. Men jag spelar för att det är kul, inte för att vinna. Vilket "mitt lag" fick erfara ;o) Hihi... Efter bowlingen gick vi över till nattklubben, som de har på BigBowl. Dansade och hade jätte kul!
En verkligt lyckad helg! Tack fina vänner för helgen!

Så, hur har er helg sett ut? Hittat på nåt roligt? Eller haft en lugn skön helg?
Kram på er alla!

4 kommentarer:

Bella sa...

Låter som du haft en riktigt trevlig helg :)

Hittade hit från Annes blogg och kommer tillbaka till din trevliga blogg

Bella

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh vad härligt med en tjejkväll och mys. Man gör det alldeles för sällan. Skall ta tag i awarden imorgon...

Kram Anne

Jenny sa...

Hej Carolina!
Tack för dina goa ord inne hos mig och för awarden!! Jag ska anta den under nästa vecka:)

Låter som du haft en riktig toppenhelg!

Stor kram Jenny

VIT och PASTELL sa...

Hej! Åh bowla är ju jättekul! Låter som om du haft det riktigt toppen!

Kram Mia