torsdag 21 januari 2010

Kallt ute, varmt inne!

Idag har det varit rysligt kallt i Malmö. Skönt att man har ett jobb där man vistas inomhus!
Idag kom min goda vän och fd. arbetskamrat Loooonican in och hälsade på mig i butiken :o)
Så glad jag blev! Tack vännen för besöket!

Annars har jag väl inte hittat på så mycket idag. Jobbat, ätit och ja, visst. Jag har precis tittat färdigt på "public enemy" med Johnny Depp! Den var riktigt bra. Och det är ju aldrig fel att vila blicken på Johnny Depp!!! Hihi....

Imorgon åker som sagt killarna iväg till Växjö, och min vännina S kommer hit för lite film och popcorn :o) Vi ska ha en typisk tjejkväll!
Dax att kika in en runda till er andra!!!
Kram

4 kommentarer:

MR P sa...

Ja i morgon drar vi iväg:D kommer bli kul, hoppas ni får en trevlig kväll med. kram på dig!

promenader på landet sa...

Ha det så jättemysigt med väninnan! Kram Maria

Emma, Henrik, Filip och Signe sa...

Vilka vårkänslor man fick när man kolla in här... så fint!!! :) Hoppas allt e bra med dig! Ha en skön helg!!! KRAM KRAM

Limetwig sa...

Det är underbart att vara ute också...! Bara man har rätt kläder:) Gå runt och höra hur det knarrar under fötterna!
Ja jo han är snygg men snyggast är ju ändå George Clooney...mmmm den lilla läkerbiten!!!

Jag har nå´t till dig hos mig...

Ha det bäst! Åse