torsdag 21 januari 2010

Award!


Min första award har jag fått av fina Åse med bloggen Limetwig. Tack fina du!
En blogg jag verkligen tycker att ni ska titta in på!

Med denna utmärkelse följer att du skall:

* kopiera awarden på din blogg!
* länka till personen som gett dig awarden!
* berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
* välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
* länka till deras bloggar!
* lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

Okej, so here goes!

1. Älskar att läsa. Det är den bästa avkopplingen för mig. Försvinna bort en stund!
2. Har sett filmen "Notebook" runt 200ggr. Älskar den filmen
3. Är en nattmänniska. Avskyr att stiga upp tidigt.
4. Är en skräckfilms fantast. Trots att jag är väldigt lättskrämd!
5. Tycker om att baka. Och då mest muffins och sockerkaka. Men bakar gärna annat också.
6. Är utbildad florist. Och har en stor passion för blommor
7. Har en tatuering och en piercing :o)

Detta var jätte svårt ju ;o)
Tack än en gång Åse!

Jag skickar denna fina award vidare till några av mina favorit bloggar.








Tack till alla er som tittar in här och förgyller min dag!
Kram

3 kommentarer:

Engelska Villan sa...

Å, hej!!
Vilken glad överraskning!!
Tusen tack, kära du :)
Kram Anna

Stjärnor & Champagne sa...

Vad glad jag blir...Tar tag i den imorgon/ Kram Anne

A home far away sa...

Tack snälla för awarden, blir så glad!

Ha en jättefin dag
Kram Gunilla i Singapore