torsdag 28 januari 2010

Afro dans, solning och fika!

Har varit ledig från jobb idag! Har varit skönt.
Så idag hade jag planerat att gå på yogan kl.12.00. Men min vännina S skulle gå på afro dansen då och ville att jag skulle hänga på. Jag berättade för henne om min inte allt för trevliga upplevelse som jag hade där i tisdags. Men då sa hon att den "ledaren" inte var speciellt bra. Men att den som skulle ha passet idag var jätte bra. Så efter mycket övervägande, så bestämde jag mig för att ge det en chans. Och hon hade rätt...min lilla S! Passet var faktiskt roligt. Och denna gången blev det verkligen "dans", och inte bara en massa rörelser.
Sen begav jag mig till posten, för att hämta ut vår comhem box. Och sen iväg hem för att äta lite och duscha. Sen bar det iväg till stan och en fika med min vän CN. Vi håller på att fixa ihop en liten återträff med vår högstadieklass! :o) Ska bli såå kul! Sen blev det ju så klart en massa annat snack också ;o) Alltid lika trevligt att träffa honom!

Och nu....har jag precis ätit, och hade tänkt kika runt en runda till er andra ;o)
Hoppas att ni haft en bra dag idag!
Kram på er!
Ps: fick min "lite" försenade och efterlängtade julklapp från Peter idag :o) De tre första boxarna med Gilmore Girls. Yay.... love it!

3 kommentarer:

promenader på landet sa...

Hej goa du och tack för kommentarer hos mig!! Vad kul att du provade en gång till och att det var kul! Må så gott och det kanske blir fler danspass framöver! Kram Maria

Bella sa...

Kul med afro-dans och roligt att du provad en gång till och att det blev lyckat :)

Återträff med gamla högstadieklassen kommer säkert bli superkul, var på en sån återträff för några år sedan och visst var det lite som i filmen Klassfesten så du har med all säkerhet en trevlig kväll framför dig :)

Ha en mysigkvälll

Kramar Bella

Limetwig sa...

AFRO AFRO, jag är ju en stor idol av denna motionsform, som du vet! Kul att du testade igen!

Ha en bra avslutning på denna veckan! Åse