måndag 11 januari 2010

Mina vänner!


Så har ännu en arbetsvecka tagit sin början. Helgen springer iväg så fort.
Men eftersom jag tycker så mycket om mitt jobb, så gör det inget ;o)

I lördags hade vi filmkväll med ett par vänner. Det var mysigt!
2st skräckfilmer... hehe...jag älskar skräckisar. Och den obligatoriska pizzan, såklart ;o)
Vill bara ge en stor eloge till alla mina fina vänner. Tack för att ni alltid finns där i ur och skur. Jag älskar och uppskattar er alla, otroligt mycket.

Så vad har ni hittat på i helgen?

Vår kamera gick sönder på nyårsafton :o( Så nu ska jag ut i kamera djungeln och hitta en ny. Någon som har något bra tips på vanliga men bra digitalkameror?

Hoppas ni haft en bra start på veckan!
Kram

1 kommentar:

MR P sa...

Tack för i lördags det var jätte trevligt, och den obligatoriska pizzan satt där den skulle:D
hoppas vi kan göra om det snart!
vi uppskattar dig med vännen!