tisdag 19 januari 2010

Planering inför helgen!

Idag har jag inte tagit fel buss i alla fall ;o) Men ack så noga jag faktiskt titta på bussnummret denna gång ;o)
Nu har planerna inför helgen satts igång!
På fredag ska Peter och ett par grabbar upp till lillebror i Växjö och sova över där till lördag. Och då ska jag ha min vännina S över på en filmkväll, med popcorn och ev. ska hon sova över. Hihi...känns som om man vore "liten" igen. Länge sedan man hade en vännina som övernatta ;o) Fast jag ska ju i och för sig upp och jobba på lördag. Så vi får se hur vi gör!
På lördag blir det bowling för hela slanten! Då ska vännerna träffas och slå några rundor.
Det ska bli roligt. Jag är i och för sig inte direkt duktig på det, men jag tycker att det är väldigt kul. Och för mig är det huvudsaken ;o)

Har ni planerat något inför helgen? Eller det kanske är lite för tidigt än!?
Kram
Ps: eftersom jag inte har någon kamera, så får det bli lånade bilder så länge. Hoppas det går bra ;o)

1 kommentar:

Emma, Henrik, Filip och Signe sa...

Hej vännen!! Allt bra? Med oss e det bara bra!! Skoj med bowling... länge sen man testa det... får nog bli det en helg snart! Denna helgen blir det formexmässa i Stockholm på fredag, köpa in massa fint till jobb!! 30års fest hos en väninna på lördag och sen på söndag blir det middag hos ett par vänner i stan!! :)
Ha det så gott... KRAM på dig!