måndag 18 januari 2010

Första dagen!


Första dagen på jobbet den är veckan, är nu avklarad!
Efter jobb skulle jag ta bussen hem som vanligt. Där går två bussar vid den hållplatsen jag brukar ta min buss. Där är 8:an och 2:an! 2:an, är den bussen jag tar hem.
Så jag står där vid hållplatsen o drömmer mig bort, när bussen stannar framför mig. Jag kliver in o registrerar mitt jojo kort och sätter mig. När vi kommit ca 4 busshållsplatser senare, upptäcker jag till min stora förvåning, att jag satt mig på fel buss!!!
Och jag som ALLTID tittar så noga vilken buss det är, innan jag kliver på.
Pust. Det var bara att hoppa av vid nästa hållplats och ringa lite skamset efter Peter och fråga om han ville komma och hämta mig!! Gissa om han skrattade!! Men så klart ;o) så kom han och hämta upp mig, fortfarande skrattandes!!! Men jag ska erkänna att jag också skrattade en del!
Lite får man bjuda på sig själv!

Hoppas er måndag har börjat lite mer harmonisk än min ;o)
Kram

3 kommentarer:

Limetwig sa...

Hahahahahaaaa...

Var revyn bra förresten?

Kramis

MR P sa...

*ASG* Det måste vatt nått bra du drömde om!!! :D Kul att du roar oss. kram på dig!!!

Engelska Villan sa...

Hihi! Ja, och det tog fyra hållplatser innan du upptäckte nåt också!! Det tyckte jag var det bästa :)
Kram Anna