fredag 8 januari 2010

Ingen träff


Det blev aldrig någon träff med min vän idag. Det var lite synd. Hon var tvungen att köra till jobb tidigare än vanligt. Så istället har jag pysslat lite och "städat" min data :o) Gått igenom mina bilder mappen, musik mappen och allt annat som jag har i denna lilla burken ;o) Den behövde en genomgång.

Känner mig lite rastlös. Ska snart kila ner till butiken och inhandla lite mat. Så vad är man sugen på idag då? Vi har egentligen mat hemma. Men inget vi är sugna på. Jag är i och för sig inte hungrig alls. Har tappat aptiten lite under de senaste dagarna. Men "not to worry" den kommer med all säkerhet tillbaka ;o)

Längtar till imorgon och filmkvällen!!!
Ska bli himla kul!
Nä, nu får jag nog kila ner och handla om det ska bli nån mat här hemma ;o)
Kram

Inga kommentarer: