onsdag 20 januari 2010

Ledig dag!

Idag har jag haft en "ledig" dag. Ja, ledig och ledig.... Jag har varit ledig från jobb. Men och andra sidan så har jag städat och plockat hemma hela dagen. Men så skönt det är när man är färdig :o) Snart visas "Dukes of Hazzard" på tv6. Och den måste jag ju bara se. Har sett den ett antal gånger innan. Men tycker att den är så rolig!
Nu känner jag att jag är sugen på att få in lite vårstämning. Lite vita dukar, någon pärlhyacint och lite tulpaner känns välkommet nu.
Vad känns som vår för er, när det gäller att fixa till inomhus?

Nu ska jag kika in till er andra en liten stund.
Kram

1 kommentar:

Stjärnor & Champagne sa...

Godkväll Carolina....Ja ledig och ledig ja, det är alltid något som skall göras. Ja nu får gärna våren komma...För mig är det att byta lite kuddar, köpa blommor och få fram lite pastell..

Kram Anne