fredag 27 november 2009

Pyssel och symaskin :o)

Idag började dagen med ett besök hos mamma och pappa, för att lämna av lite grejer.
Sen begav jag mig till Trelleborg för att hämta upp M. Jag har fått nöjet att låna hennes "gamla" symaskin, tills jag skaffat en egen :o) Och den tillsammans med alla pyssel grejerna kunde hon ju inte gärna ta med på bussen. Vi körde inom Jägersro på vägen hem, så jag kunde handla en röd tunika på Kappahl, som jag tittat på ett tag. Sen bar det av hem. Upp med allt pyssel och sätta igång. Vi hade en härlig dag och kväll. Med pyssel, glögg, pepparkakor och sen hamburgare och pommes :o) Mycket snack och skratt!
Tack för idag M.

När min älskling kom hem efter jobb idag hade han med sig en bukett vita rosor till mig!!!
SÅ glad jag blev! ( jag älskar vita blommor). Tack älskling! Så härligt överraskande :o)


Sitter och tittar på idol. De är ju i Malmö idag! Och min stora favorit Erik Grönvall sitter säkert :o) Härligt. Han är bara så himla duktig! Har också precis "invigt" symaskinen och gjort två hjärtan. Inte de vackraste i världen, men det är ju första gången för mig, så ni får ha lite överseénde ;o)


Hoppas att ni får en härlig helg, själv ska jag jobba både lördag och söndag.
Kram

Inga kommentarer: