tisdag 10 november 2009

Jobb och NCIS!!!

Denna veckan kommer bli "lång". Jobbar 6 av 7 dagar denna veckan. Och inte nog med det, så jobbar jag heldag imorgon och på fredag (9.30-18.30). Inte för att jag ogillar mitt jobb på nåt sätt, trivs väldigt bra. Men en ledig dag hade varit rätt så skönt. Men man får ställa upp för varann, när det behövs. Och eftersom jag har en sån fin arbetskamrat som ställer upp för mig, så ställer jag naturligtvis upp för henne!

Yay!
Ikväll börjar en ny säsong av NCIS!!! Bästa serien på länge. Både jag och Peter älskar den :o)
Snacka om att vi ska sitta bänkade framför tv:n kl. 21.00.
Och direkt efter är det premiär för NCIS Los Angeles!!!
Vilken härlig och mysig kväll framför tv:n!
Hoppas att ni haft en trevlig dag!
Kram

1 kommentar:

Limetwig sa...

Hej nu är jag igång på osäkra ben... Lär behöva lite hjälp framöver... kram Åse