onsdag 11 november 2009

Grey´s!!!

Ahh... har precis sett Grey´s Anatomi! Gillar den serien skarpt. Ligger snäppet efter NCIS.
Både jag och Peter följer nästan "slaviskt" dessa två serier ;o)

Så idag jobbade jag heldag. Och fram till 17.30 så gick det bra. Men så klart så ska det börja köra ihop sig en halvtimme innan jag slutar. Och kunderna bara droppar in 5min innan jag ska stänga!
Tillslut var jag tvungen att låsa dörren 18.02. Och sen släppa ut kunderna en efter en, när de fått handla! Så att där inte skulle komma in fler. Jobbar heldag på fredag också. Hoppas den dagen blir lugnare! Imorgon jobbar jag som tur är inte heldag ;o)

M-Grattis i efterskott min vän!!!!

Hoppas att ni får en fortsatt trevlig vecka allihopa!
Kram

1 kommentar:

Emma, Henrik, Filip och Signe sa...

Håller med Greys e en helt underbar serie!!
Så fint du gjort din layout här på din blogg!!
KRAM på dig! Hälsa familjen!