tisdag 24 november 2009

Pyssel och glögg :o)


Nu är jag ledig onsdag, torsdag och fredag!!
Imorgon ska jag göra vid mina naglar, sen ska det tvättas hela dagen och städas.
Så att allt fint pynt kan komma upp :o)

På torsdag ska jag träffa min vän och fd. kollega Loooonica och ta en fika och snacka lite :o)
Ska bli super trevligt. Var ett tag sen vi träffades, så man får ju uppdatera sig lite ;o)
Kommer bli mycket härligt snack! Sen ska jag och Peter åka och handla en fönsterbräda till fönsterna i vardagsrummet!

På fredag ska det sättas upp pynt och sen kommer min kära vän M. Och vi ska ha en härlig pysseldag/kväll. Scrapbooking, glögg och pepparkakor. Härligt! Längtar!

Kram

1 kommentar:

Limetwig sa...

Tack återigen för hjälpen! Hoppas du får några trevliga dagar framför dig!

Ha det bäst! Åse