fredag 20 november 2009

Alla möbler!

Alla möbler utom en.... tv-bänken är nu på plats i vardagsrummet :o)
Äntligen!! Med tanke på att vi inte har någon taklampa än, så får fotot på vardagsrummet vänta tills det är ljust ;o) Men jag lovar att ta foto och lägga upp det så fort jag kan!
LEDIG imorgon!!!! Yay! Har jobbat intensivt i två veckor, med en hel del hel-dagar.
Men och andra sidan blir det "goa" pengar :o)
Imorgon ska jag, Peter och min storebror på bio och se New Moon....jag LÄNGTAR!

Jag har ju glömt att berätta att vi var på bio i onsdags också och såg "En Julsaga" i 3d!!
Den var jätte bra...och vilken skillnad att se det i 3d! Jätte häftigt!

Nä, nu ska jag luta mig tillbaka i soffan med ett glas vin och njuta av mitt fina vardagsrum!
( ska kika in en snabb runda till er andra först )

Trevlig helg på er!
Kram

Inga kommentarer: