fredag 12 juni 2009

Surround system och ny mobil :o)

Efter jobb idag, hämtade Peter ut sitt efterlängtade surround system. Det blev nerskickat från Stockholm. Sen bar det av till Kjell & co, för att hämta ut ljudkablar. Och då passade jag på att kika in på Teknik magazinet, för att kika på en efterlängtad mobiltelefon, i tro det eller ej ROSA!
Och de hade den inne. Lyckan var gjord. Så den fina telefonen fick följa med mig hem :o) Hihi. Det var på tiden att byta ut min nuvarande som är ca 5år gammal!
Är så glad för min fina telefon :o)

Här ligger min "lilla vän" på laddning
Så kvällen idag har bestått av Peters fixande med högtalaremm. Och jag har undersökt min telefon noggrant!
Imorgon efter jobb bär det av till farmor och farfar på kalas.
Hoppas att ni får en trevlig helg allihop!
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

vad roligt.

/Arne