fredag 5 juni 2009

Ensam hemma :o)

Peter är iväg med min bror på bio och ser den nya Terminator filmen. Så jag har lägenheten för mig själv! Vilket är rätt så skönt, ibland, att få lite ensam tid. Det är mycket att göra på jobb nu, med alla studenter. Så man är rätt så trött när man kommer hem.

Men igår var jag ledig och gick ju på student fest. Det var jätte trevligt. Super god mat och trevligt folk. Så nu är det bara en kusin kvar, som ska ta studenten. (nästa år). Sen är det många år till man får gå på student igen ;o)

Imorgon efter jobb ska jag på min vännina M:s modevisning! Det ska bli jätte roligt. Hon har designat och sytt alla sina kläder själv. (Hon går en utbildning till designer). Spännande! Ska se om jag inte kan ta några fina bilder och visa er här på bloggen.

Hoppas att ni får en trevlig helg!
Kram

Inga kommentarer: