onsdag 3 juni 2009

Nu är allt som det ska!

Hela kvällen igår satt jag med min bror A i telefonen och datan framför näsan!
Hade tagit emot en fil och fått Trojanska hästar. Alltså väldigt sega och eländiga virus.
Pust!!! Satt i timmar igår och gjorde allt för att fixa det.
Jag är glad att jag har min bror A!!!!! Han är ett smärre snille när det kommer till datorer.
Han satt i telefonen och hjälpte mig bli av med dem! ♥TACK, A ♥!!! ♥Du är en pärla♥!!
Så nu är jag virus fri och lycklig!!!

Idag har jag jobbat :o) och sen när jag kom hem ringde farmor. Efter att ha pratat med henne värmde faktiskt jag och Peter spagetti och köttfärsen som vi fick med oss hem från mamma igår. Det var skönt att inte behöva stå och laga mat. Var rätt trött och mör när jag kom hem. Jag är ju inte hemma förrän vid 19.00 de dagarna jag jobbar.

Imorgon tar min kusin C, studenten och moster ska ha sitt 50-årskalas samtidigt. Så imorgon blir det fest :o) Är som tur e´ledig imorgon.
Nä, nu ska jag faktiskt ta och göra vid mig och lägga mig med en go´bok! Börjar känna mig ganska trött.
Ha det gott!!!
Kram

3 kommentarer:

A home far away sa...

Kul med ett datasnille när man får så hemska virus!

Ha en underbar helg
Kram Gunilla i Singapore

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen:) Så godt at du fikk has på datavirus og andre ulumskheter!! Du har en super blogg!

Ønsker deg en strålende helg!!!

Klem Anette:)

Anonym sa...

Haha tack Syrran :)

/Ady