torsdag 11 juni 2009

Ledig dag :o)

Idag har jag varit ledig! Det har varit SÅ skönt. Med tanke på att nu kommer jag att jobba: fre, lör, sön, mån, tis, ons, tors, fre!!! Men jag trivs bra på mitt jobb, så det gör inget ;o)

Idag har jag hur som helst shoppat lite och gjort vid mina naglar. Skönt att få unna sig lite när man är ledig ;o) Jag har shoppat två T-shirts och en klänning. Ni lär upptäcka på bilderna att jag älskar turkost. (Handlade även två hårband i turkosa nyanser). Sen har jag även varit på Body Shop och inhandlat ett läppbalsam och body lotion från min favvo serie. Med doften pink grape. Sen bar det av till min vännina E, för att få naglarna fixade!


Har haft en härlig dag!
Kram kram

1 kommentar:

Emma, Henrik, Filip och Signe sa...

Fina kläder du köpt, läcker färg oxå!! Hoppas allt e bra... ha det gott... kramar