tisdag 2 juni 2009

Massage och spikmatta!

Efter jobb begav jag mig till mina föräldrar där vår massör väntade.
Fick en härlig timmes massage!
Efteråt mammas spagetti och köttfärssås. Mums.
Sen snacka vi lite och mamma sa att eftersom jag sovit så dåligt på sistone, skulle jag lägga mig på hennes spikmatta och koppla av en stund. OMG! Koppla av! På en spikmatta!
Det var något av det märkligaste jag gjort, det gjorde lite ont. Men det värsta var ju att det var som en brännande känsla. Som att ligga på glödande kol! Jag låg knappt 2min, sen klara jag inte mer. Jag hade inga avtryck från "spiken", men jag var ill röd och jätte varm. Hoppas att det räckte med 2min. För det var vad jag orkade.
Nu ska jag snart tappa upp ett skönt bad och njuta en stund.
Härligt avslut på dagen.
Kram

1 kommentar:

Flaggduken 2 sa...

Har en egen "spikis". Tyckte först att det var fruktansvärt att ligga på den, men nu somnar jag på den...Inbillar mig att det gör nytta.
Må så gott!
Kram Petra