söndag 7 juni 2009

Marknad och modevisning!

Matmarknaden i Malmö tar slut idag. De olika knallarna har haft olika sorters mat, porslin, tvål mm. Det har varit jätte kul att ha dem i Malmö. Själv inhandlade jag, före jobb, en riktigt engelsk tekopp och väldoftande tvål igår :o)




Efter jobb åkte vi direkt till Arena 305 i Malmö och tittade på modevisningen. Min vännina M hade klart de finaste kläderna och skisserna! Du är fantastisk M!!!








Sen åkte alla vännerna hem till oss för lite Taco och fotbollskvalet till VM. Sen spelade vi alla Nintendo Wii. Vi golfa, bowla, spela tennis och baseball!

Just nu håller jag på att tvätta. Men vid 16.00 bär det iväg till Höllviken och min guddotters 2års kalas :o)
Hoppas att ni alla haft en jätte härlig kväll!
Kram

2 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen:)

Ingen tvil om at dere hadde en super kveld!!

Klem Anette:)

Flaggduken 2 sa...

Oooo så kul, jag älskar modevisningar.
Kram Petra