onsdag 24 juni 2009

Hej hopp mina vänner!

Har jobbat ganska mycket dessa dagarna. Och har därför, inte haft riktigt tid med bloggen :o( Är ledsen för det. Men så fort jag har kommit in i en bra vardagsrytm, så ska det nog ordna sig.
Imorgon var tanken att jag skulle in och jobba 13-17. Men en tjej har blivit sjuk. Så jag får gå in och jobba heldag! Både öppna och stänga. Tur att jag trivs på jobb! ;o)
Jag är jätte glad för mitt jobb (tro inget annat) men det känns lite "motigt" att jobba så här mycket och vara ledig ytterst sällan. Hela "vardagen", alltså tiden hemma blir "rubbad". Det känns som om lägenheten "förfaller" och jag och Peter inte får nån tid ihop. Jag är ju inte hemma förrän vid 20.00. Och då hinner man precis äta och sätta sig i soffan, sen är det nästan dax att gå och lägga sig. Det är inte direkt läge att börja dammsuga så sent på kvällen, när man bor i lägenhet. Och ska jag va ärlig, så har jag ingen ork till det, efter att jag ätit. Men det blir förhoppningsvis lite bättre framöver. Som sagt, när jag kommer in i rytmen av arbetet, så hittar jag väl rytmen hemma också (hoppas jag).
Vill inte låta negativ, behövde bara "prata" av mig lite.

Kan ju lägga till att Peter har varit en "klippa" under denna tiden. Tack hjärtat, för ditt tålamod ;o)

Känner att jag vill lägga till en sak. Jag är oerhört tacksam för mitt jobb, alla mina nära och kära och självklart alla er som läser min blogg!!!
Kram på er alla

2 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Vilken härlig silltallrik du visade från midsommar. Nu blev jag sugen igen :) haha

Hoppas ni hade en fin helg. Nu är det bara passa på och njuta av sommaren. Kramar från mig

Anonym sa...

PUSS
F