tisdag 26 maj 2009

Träning och nypotatis!

Idag har jag städat lägenheten och sen tränat. Jag har joggat, tränat aerobic, yoga och spelat lite golf idag! Super roligt. Jag måste bara återkomma till att jag verkligen älskar mitt Nintendo Wii.

När Peter kom hem åkte vi iväg och handlade. På menyn idag stod: Nypotatis, gräslök, gräddfil, sill och till efterrätt...


......... JORDGUBBAR!!!!!

Det var underbart gott. Sitter nu här framför datan och tuggar i mig de sista jordgubbarna. Mums!



Svärmor fyller år idag!

Trevlig kväll!

Kram

1 kommentar:

Villa Carl Larsson sa...

Tack Carolina, vad du är gullig. Vad glad jag blev för dina ord hos mig :) Alltid lika roligt att höra.

Vad hurtig du är minsann!! Bra jobbat och vad kan inte vara bättre än den maten på menyn. Jag älskar sill och färskpotatis med såsen gräddfil med gräslök. Mums! Och så ska det ju självklart vara jordgubbar till efterrätt.. wiiie det är sommar det.

Ha en bra dag. Kram Josefin