söndag 24 maj 2009

Lite sammanfattning av helgen!

Har inte skrivit på några dagar. Har varit ganska upptagen. Men jag ska försöka sammanfatta helgen lite.
I fredags var vi hos svärföräldrarna och åt middag med mina föräldrar och min bror. Det var jätte trevligt. Grillat är alltid gott. Det regnade en hel del, men det hindrar inte svärfar att grilla! Det blev en trevlig dag/kväll, som alltid.
I lördags städa vi och fixa lite i lägenheten, sen kom våra vänner F och M. Fick två jätte fina handdukar av dem, en med en katt på och en med fiskskelett på. Tack snälla!! Vi åt och drack gott och killarna tog som vanligt enligt tradition tag i Rock Band. Medans jag och F passade på att uppdatera varann om vad som hänt den senaste tiden. Det var en del att ta igen, eftersom vi inte träffats på ett tag. Det blev en trevlig kväll med mycket tjejsnack och skratt. Tack för en trevlig kväll F och M!



Idag har jag och Peter varit och storhandlat. Tänkte ha en lugn söndag med god mat och ev. film.
Hoppas att ni andra har haft en trevlig helg.
Kram

Inga kommentarer: