torsdag 14 maj 2009

IKEA

Har varit en runda på IKEA idag. Jag var där vid 12.00 ungefär och där va en hel del folk. Gillar att gå runt på IKEA och titta på allt fint. Köpte nytt duschdrapperi, nya badrumsmattor, vita linneöverdrag till soffkuddarna, blommor till sovrummet, underlägg och nya fina matskålar till katterna! När jag kom hem var det bara att sätta igång med att dammsuga och moppa. Och sen sätta upp duschdrapperiet och lägga mattorna osv. Har även köpt nya gardiner för ett tag sedan. De i köket har kommit upp, men de i vardagsrummet har inte kommit up än. Hade tänkt sätta upp dem nu ikväll. Behöver nämligen min sambos hjälp med det.
Badrumsmattorna
Mina soffkuddar


De fina kattskålarna. En var till vattnet och envar till maten

Imorgon ska jag iväg och äta lite lunch med min vännina A, och diskutera lite ang bröllopet vi gjorde. Jag fick iallafall veta att brudparet var mer än nöjda. Så skönt att höra! Sen på kvällen ska jag passa Peters systers barn. De är tre styckna, varav den minsta är min guddotter. Ska bli jätte roligt. De är så himla goa.

Ha en trevlig kväll allihopa!
Kram

2 kommentarer:

Emma, Henrik, Filip och Signe sa...

Fin fina saker du köpt!! :) KRAMAR

Anonym sa...

Har haft lite problem tidigare när jag skulle kommentera men nu verkar det fungera! =) Jättefin sida du har! Vi har förresten likadana skålar till våra kisar =) kramar // Kristina