fredag 29 maj 2009

Första dagen på det nya jobbet!!!

Hej hopp!!!

Idag var första dagen på det nya jobbet :o)
Det var jätte bra! Mycket trevlig arbetskamrat och mycket trevlig chef.
Blev kastad in i het luften nästan direkt. Vi hann knappt gå igenom någonting.
Det var bara att sätta igång direkt. Fick lära mig efter hand ;o) Men det gick faktiskt riktigt bra!
Och det tyckte definitivt chefen också (och min arb. kamrat). Så det va ju jätte bra. Har jobbat 8,5 timmar idag, skulle från början bara jobba 6,5 timme, men chefen fråga om jag hade möjlighet att jobba över lite. Och det var ju klart att jag kunde ;o)
Imorgon ska jag jobba 5 timmar, om det inte blir övertid imorgon oxå! :o)
Härligt med nytt jobb!!!

Först ska jag kika in till er andra, sen ska jag och Peter ha en mysig hemma kväll.
Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag visste väl att det skulle gå bra! Du är en stjärna!! Många kramar Anette

Villa Carl Larsson sa...

GRATTIS till nya jobbet tjejen. Måste kännas jättespännande. Kul att du känner att du ska trivas.

Kram Josefin