söndag 17 maj 2009

Melodifestivalen och presenten!

Så, vad tyckte ni nu om vinnar låten? Norge? Jag tyckte att det var en skön låt. Men jag blev lite besviken att Malena inte fick en bättre placering.
Så nu till presenten! Det var en microvågsugn! Haha.. han har ju ingen sådan. Han har det mesta, men ingen micro. Hehe... I vilken fall som helst så blev han väldigt glad för den.
Och jag älskar att packa in paket och dekorera dem.
Har en hel del att göra idag, men jag kikar nog in lite senare igen.
Hoppas att ni haft en bra helg! Det har jag :o)
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

mormor o jag har läst din blogg Tycker den är fin kram

Emma, Henrik, Filip och Signe sa...

Ja, Norges bidrag var helt okej, men inte så bra att den var värd alla dessa 12 han fick! Och visst borde Malena fått en bättre placering... Men men... dhon gjorde ett riktigt proffsigt nummer och som hon sa i en interjuv, hon spöar skiten av alla andra med sin röst... ;) Vi har oxå haft en skön helg! HA det gott... KRAMAR

Loonican sa...

Heja Norge!!! Jag tyckte den var klart bäst och de förtjänade helt klart att vinna, vem kan motstå den killens charm hihii. visst var Sveriges bidrag bra men vi har inte råd att ha melodifestival nästa år, vi har ju ett kungabröllop att se fram emot. Så, la de svinge Norge. Kram