fredag 15 maj 2009

Lunch och blommor

Idag har jag varit och lunchat med min vännina A, på hennes jobb. Köpte med mig "Kinabox", nudlar, kyckling och jordnötssås. Mums. Så vi hade en trevlig lunch och snackade om bröllopet som vi gjorde för ett tag sedan. Sen fick jag träffa några av hennes arbetskamrater och prata lite med dem. Det var väldigt trevligt. Sen åkte jag iväg och handla lite blommor innan jag begav mig hem. Så nu har jag vackra snittblommor på köksbordet och soffbordet. Så härligt att ha vackra blommor på bordet. Ikväll ska jag till Höllviken och barnen.

Matthiola incana-Lövkoja

Ornithogalum-Afrikas Vita Lilja
Ha en fortsatt trevlig dag
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en trevlig lunch, gott som attans! Mycket mat i de där chinaboxarna. kramar A

Anonym sa...

Gumman , du har aldrig funderat på att bli fotograf????