torsdag 25 februari 2010

Vilken dag!!!!

Min kollega/chef blev dålig över natten. Så jag har fått hoppa in och jobba idag, heldag. Som tur e har jag min andra kollega M som jobbar några timmar med mig. Ska hoppa in och jobba heldag imorgon också. Sen ska jag på och jobba på lördag. Sen är jag ledig söndag och måndag :o) Då har jag jobbat halv dag i måndags och heldagar tis, ons, tors, fre och halv dag lördag. Inte för att jag har något emot att jobba. Det gör jag gärna. Speciellt med trevligt sällskap! Men det ska bli ganska skönt att vara lite ledig ;o)

Imorgon kommer tjejerna över på lite filmkväll :o) Ska bli trevligt.
På lördag kväll.... fortsätter tjejkvällen ;o) Då ska vi festa loss :o) Sen ska vi ut och dansa!!
Men först ska jag jobba, sen blir det kalas för min ena kusin.
Hur har er vecka varit? Och hur ser planerna ut för er i helgen?
Kram på er alla

2 kommentarer:

promenader på landet sa...

Kikar in och önskar dig en bra helg! Kram Maria

Dhawo sa...

Hej hej hjärtat. Det är ju jätte bra med extra timmar på jobb. Aldrig fel med lite mer $$ i lönekuväret :)
Hoppas ni får dansa av er rejält ikväll och hoppas (för mig själv) att du inte har för roligt utan mig nu ;)

// Gubben