söndag 21 februari 2010

Tors, Fre, Lörd, Sön

I torsdags hade min fina vän P, bakat kanelbullar i massor :o)
Så vi bestämde oss för att bjuda in oss själva på fika ;o)
Så jag, Peter och våra vänner S och C packade in oss i bilarna och begav oss ut på landet till P.
Efter en fika bestående av super goda kanelbullar och chokladbollar, åkte S och C hem och vi stanna kvar, då Peter skulle göra korvstroganoff till mig och P :o)
Sen blev det lite tv och sen åkte vi hem.



I fredags kom jag hem från jobb och vi åt ihop. Sen hade Peter bestämt med min bror att det skulle spela Star Trek på datan. Så jag åkte hem till min vän P på lite fika :o) Hemma hos P fanns även två av hans goda vänner. Det blev en kväll att minnas... med väldigt mycket skratt!
De är himla roliga de två :o) Jag kom hem senare än jag tänkt. Men tiden går fort när man har roligt ;o)

Igår var vi hos M och J med alla vänner och käka tacos och titta på melodifestivalen!!! Och träffade deras söta hund Mira!!! Vilken liten sötnos!!!
Vilken trevlig kväll!!! Mycket prat och skratt!

Idag ska vi hem till Peters föräldrar och äta.
Helgen har varit härlig!
Hur har er helg varit? Har det varit fullt upp? Eller har ni tagit det lugnt och myst?
Kram på er

3 kommentarer:

MR P sa...

Tack för en trevlig helg, Vi har alltid lika kul i detta gäng:
Visst lyckades jag ganska bra med bakandet!
Hoppas ni får det kul hos peters föräldrar idag.

Ha det bäst, Kram på dig

Bella sa...

Härligt att fika och umgås med vänner, här har vi varit insnöade i helgen och vår schlagerkväll med goa vänner fick tyvärr ställas in, men men det kunde varit värre :)

Ha en mysig söndagkväll

Kramar Bella

Anonym sa...

Visst var det en toppen helg. Bra att det inte kom så mycket snö här nere. Toco's e najs och trevligt sällskap med :)

// gubben