tisdag 2 februari 2010

Snö, blåst och förkylning!!!

Usch vad det snöar och blåser! Måste erkänna att jag är lite trött på det nu.
Det är lite jobbigt att pendla med bussen i detta vädret. Men det kan ju också vara så att jag är lite mer trött på det, nu när jag blivit så himla förkyld!

Idag har det varit väldigt lugnt på jobb. Men det är ju inte så konstigt, med tanke på vädret. Man ger sig kanske inte "frivilligt" ut i detta vädret och shoppar. Nu vill man helst sitta hemma med en kopp varmt te och en god bok i soffan ;o)

Imorgon ska jag jobba heldag, då min kollega/chef, ska på möte. Men har ju hjälp mellan 13-16 av min fina vän M :o) Så det ska säkert gå bra. Ska för säkerhets skull ta en tidigare buss, så jag är säker på att jag kommer fram i tid. Man vet ju aldrig hur försenad bussen är i det här vädret!

Hoppas ni har haft en bra dag, i ovädret ;o)
Kram på er
ps: tänker på dig, skönt att du ska komma hem

Inga kommentarer: