fredag 12 februari 2010

Filmkväll, jobb och snövandring!


I onsdags hade jag och Peter en mysig middag och filmkväll! Så härligt att kunna göra det mitt i veckan. Varför måste man alltid vänta till helgen för att mysa till det lite!? Vi lyckades faktiskt klämma nästan tre filmer på raken!!! Det kallar jag filmkväll ;o)

Har haft fullt upp på jobb idag. Det har varit en hel del kunder i butiken.
Vilket har varit fantastiskt roligt! Då är jag i mitt esse :o)

Sen var jag ute med min fina vän F och tog en lång promenad i snöyran! Så härligt, faktiskt.
Frisk luft och otroligt härligt sällskap! Min finaste älskade F!!! Vår vänskap är underbar!

Så, vad har ni hittat på i veckan? Lider ni av snön?
Kram
Ab Imo Pectore

3 kommentarer:

Emma, Henrik, Filip och Signe sa...

Ha en trevlig helg vännen!!!
Kommit ännu mera snö i morse här... gillar det fortfarande... e dock rätt ensam om det! ;)
KRAM på dig!

Limetwig sa...

Här är en hel familj som gillar snön fortfarande...:) Åse

Bella sa...

Sänder en hälsning på Alla Hjärtans Dag och hoppas du haft en riktigt mysig dag!!

Perfekt att mysa till det mitt i veckan, det borde man bli bättre på!

Kramar Bella