torsdag 4 februari 2010

Subway baguette och trevligt sällskap!

Har varit ledig idag :o) Det har varit skönt.
Var och hälsa på min fina vän P idag. Passade på att köpa med mig lunch från Subway.
Mums.... deras baguetter är så goda. Väl hos P åt vi lite och snackade en massa :o)
Hade även med mig gamla fotoalbum, som vi kika igenom. Och det blev MYCKET skratt!
Hihi...kul att se tillbaka ca. 7år. Hahaha..... jag kan ju lugnt säga att vi alla har förändrats en del!

Åkte hem och mötte upp Peter utanför butiken. Väl inne i butiken så bestämde vi oss för bakpotatis med lite creme fraiche,rödlök,rom, räkor och kräftor :o) Mums vad det var gott.
Undertiden potatisen "bakades" i ugnen, passade jag på att göra hemma gjorda snickers till filmkvällen på lördag :o) Tänkte att jag kanske skulle hinna göra Wienernougat imorgon kväll, men vi får se ;o)
Så, vad har ni hittat på denna fina torsdag?
Kram Kram

2 kommentarer:

MR P sa...

Tack så mycket för trevligt sällskap idag och tack för lunchen :D såå gott det var. shit vissa av oss har förändrats mycket på dessa åren! kul var det iaf att titta tillbaka på gamla foto:D Mmm skickers då får du ta med nån till mig på lördag:D ha det bäst. KRAM

promenader på landet sa...

mmmmm vilka goda smörgåsar!! Ha det gott! Kram Maria