söndag 26 april 2009

Sammanfattning och Babyshower!!!

Hejsan allihop!
Jag hade tyvärr inte tid att skriva igår. Så jag gör det idag istället.
Då ska vi se var vi ska börja... Ja, just det. Natten till igår somna jag inte förrän 07.15!!! Jag hade börjat läsa Nora Roberts "Begravt i glömska" (älskar hennes böcker) på kvällen. Och kunde inte lägga den ifrån mig. Det gick bara inte, plus att jag inte var trött. Så i alla fall, jag somna inte förrän vid den tiden och fick stiga upp vid 13.00, då sambon kom in och väckte mig. Jag skulle ju förbereda till kvällen ju. Vi (tjejerna) överraska min vännina T, med en babyshower, som vi hade hemma i hos oss. Tjejerna dök upp vid 17.30(T skulle inte "levereras" förrän vid 18.30) och hjälpte mig med att fixa färdigt. Vi hade picknicktema på showern. (Alla respektive skulle hem till T:s sambo M och ha killkväll). Det blev en härlig kväll, men god mat, god dricka och mycket goda vänner! Och mycket presenter till blivande mor och son!




Snart kommer min vän E, hon ska lämna av sin data till min sambo(han ska formatera den) och sen ska vi in till stan och dricka kaffe på uteserveringen och snacka lite skit!!
Det är ett så fint väder ute idag. Blir så pigg och glad. Hur har er helg varit då? Hoppas att ni har haft det riktigt skönt.


Massor av kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej min lilla kaffecallina!
Sån kul sida du har, jag ska läsa den varje dag! Vi får ta en liten date och snacka gamla minnen, grillkväll bara vi tre, blatten, svenne och chiifen, vad tror du om det?
Kramar från Anette