tisdag 21 april 2009

Klippning, mammas mat och massage!!

Styrde bilen en bit ut på landet, till min frisör. Knackar på dörren och möts av en massa skall!
Min frisör har en kennel, pomeranians! Dörren öppnas och ut springer alla hundarna, för att möta mig. Efter en massa klappande, kramande och mycket slickande från deras sida gick jag in och satte mig i stolen. Bestämde mig för att bara klippa topparna, då jag gärna vill ha långt hår. Pratade en stund och sen styrde jag bilen mot mina föräldrar. Satte bilen hos dem och gick en runda i det fina vädret.


När jag kom tillbaka hade mamma gjort sin egen "kinamat". Så vi satte oss ner, jag, mor, far och min sambo för att inta den goda måltiden! Strax efter att vi ätit ringde det på dörren och vår massös kom. Hon gör hembesök. Så det var bara att diskutera fram vem som skulle få massage först. Alla fyra skulle ju ha massage! Min sambo intog första "omgången".



Efter den underbara massagen drack vi lite kaffe och sen åkte vi hem! Så nu sitter jag här framför datan, avkopplad och nöjd!
Det har varit en härlig dag. Hoppas ni andra också haft en trevlig dag i detta fina vädret.
Kram

Inga kommentarer: