fredag 24 april 2009

Hej hopp!!!

Ahh...så skönt väder det är nu! Hoppas att detta betyder att sommaren är på väg!
Tja, vad har jag hittat på idag då!? Jo, jag har varit hos min fd. arbetsgivare Dorota på Näckrosblomman och druckit kaffe och snackat lite skit ;o) Hon är bara så härlig, så synd att jag inte kunde stanna kvar! Trivdes verkligen som fisken i vattnet. Men... eftersom hon inte hade råd att ha mig kvar så fick jag gå :o( Sen har jag varit iväg och handlat inför imorgon. Återkommer imorgon och berättar mer om det! Sen satte jag igång med maten och då kom sambon hem med "lite" vin :o) Så nu väntar vi på att maten ska bli klar så vi kan sätta oss ner och dricka ett glas vin och njuta av fredagskvällen! Vad ska ni andra hitta på ikväll? Egentligen skulle vi till chokladfabriken och se bandet Danger spela (min lillebror är trummis i bandet). De spelar "sleaze" (musikstilen heter så, typ Mötley Crüe ) Men det blev tyvärr inte så. Vi ska istället se dem på Bodoni(Malmö) den 31 juli. Nä, nu är maten färdig. Jag kikar nog in lite senare igen. Om inte så får ni ha en trevlig kväll och en trevlig helg.

Kram på er alla därute!
Detta är Danger!!!

Inga kommentarer: