torsdag 17 december 2009

Snö!!!!

Den fina granen och den härliga snön ute på gården!!!


Frost och snö på gräset!

Mina nya gardiner från Hemtex!! Me like :o)


I tisdags var jag och svärmor i stan för att leta upp ett par gardiner till mig!
Den första affären vi gick in i var Hemtex. Och "tada" där hängde de!!
Dessa fina gardiner med stjärnor som går i vitt/grått/svart/rött. De passar SUPER bra i vardagsrummet :o) Fast svärmor hade rätt! De är FÖR långa. Funderar på om jag ska försöka sy upp dem själv, eller om jag ska be om hjälp ;o)
Sen bar det vidare till andra affärer för lite julklappsköp!
Det var en härlig shoppingdag med svärmor! Tack svärmor för en trevlig dag!
Sen har jag jobbat som attans :o) Inte blivit mycket tid över för annat.
Imorgon kommer F och M på middag! Det ska bli SÅ trevligt. Det var så längesedan vi träffades.
Ledig på lördag. Då ska de sista julklapparna inhandlas!
Hoppas att ni haft en trevlig dag!
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Längtar, längtar, längtar!
Kramar F

Emma, Henrik, Filip och Signe sa...

Ja, visst e det härligt med all snö som fallit, får nu hoppas den ligger kvar över julen!! :) Jättefina julgardiner!
Hoppas allt e bra med er!
KRAM KRAM

Anonym sa...

Hej. Vad det blev snyggt i fönstret.Du kan ju köpa uppläggnings tejp som man stryker på finns på IKEA elle hemtex.
Kram Mamma