söndag 13 december 2009

Firmafest, glögg, jobb och kalas!


Som sagt, firma fest, glögg, jobb och kalas i en salig blandning!
Har jobbat hela helgen. Och hade öppning och stängning både lördag och idag söndag!

I fredags efter jobb begav jag och Peter oss till S & C på glöggkväll med många goda vänner i släptåg ;o) Det blev en härlig kväll med glögg, skratt, mycket prat och Idol finalen :o)

I lördags jobbade jag över en timme och sen fick jag skynda mig hem och göra vid mig, för att sen rusa iväg till bussen och firmafest på Big Bowl. Trevliga arbetskamrater, gott julbord och rolig bowling blev det. Var hemma vid 01.00 och "stupa" rätt i säng. Sen var det bara att kliva upp på morgonen idag och bege sig till jobb igen.

Idag efter jobb kom Peter och hämta mig och vi begav oss ner till hans systerson på kalas. Där blev det god mat och trevligt sällskap.
Så jag kan lugnt säga att jag är ganska trött i kroppen just nu. Och imorgon är det jobbdag igen!
Men, jag ska va ärlig och säga att helgen har varit värd det!!!

Så vad har ni haft för er i helgen?
Nä, nu ska den här svensken göra sig redo för sängen.
Ska kika in en snabb runda till er först ;o)
Kram

Inga kommentarer: