tisdag 8 december 2009

Ledig i två dagar :o)


Ska bli skönt att vara ledig i två dagar. Då jag kanske har varit lite stressad, den sista tiden.
Imorgon ska vi få massage :o) Det ska bli skönt. Få njuta lite :o)
Och på torsdag, ska jag träffa mina goda vänner M och P. Vi ska diskutera nyårsfesten, som vi planerar! Ska bli trevligt.
Och nu till nästa stressmoment! Julklappar!!!! Jag har blivit färdig med 4st av 10!!!!!!!
Och eftersom jag jobbar rätt så mycket nu under hela december, så har jag inte så mycket tid på mig att klämma in klappköpen! Får kanske lägga över lite av klapparna på mannen min ;o)
Men idag och imorgon ska jag ta det lugnt, och hinner jag med lite klappköp på förmiddagen, så är det bra. Men ingen stress ;o)
Hoppas ni andra inte är ute i sista minuten som jag!!
Kram

1 kommentar:

Limetwig sa...

Det är ju underbart att vara ute i sista stund:) Lite panikstress får fart på den bästa...

Ha det bäst! Åse