fredag 2 oktober 2009

Mammas present!

Min mor fyller år på onsdag! Grattis i förskott mamma!!!
Här kommer en liten bild på hennes present... men jag avslöjar inte vad där är i den. För hon brukar följa min blogg!!!
Presenten/ presenterna!? är från mig, Peter och min bror!


Så, då var arbetet i full gång, med vardagsrummet. Lovar att det kommer upp bilder så fort jag har möjlighet. Just nu rivs det tapet, spacklas, slipas, spacklas och slipas igen! Vi har tvingats riva tapeten ända in på betongväggen! Så med andra ord fick vi se original tapeten från 1972! Och oj vilken ful tapet...haha... medaljongtapet i blå/grön! Sen när grundjobbet är färdigt ska där läggas en slät väv och sen ska vi måla väggarna vita. Det kommer att bli jätte fint :o)

Hoppas att ni har det bra där ute och att ni får en trevlig helg!
På återseénde ;o)
Kram

Inga kommentarer: