tisdag 22 september 2009

Tom på idéer

Jag vet att det har varit tomt mellan inläggen här ett bra tag. Är ledsen för det.
Men det känns som jag har tappat inspiration och är tom på idéer :o(
Jag hoppas att jag snart hittar tillbaka. Jag älskar t.ex. hösten, och hoppas att den ska ge mig lite inspiration. Och att det ska tas många fina foton!

Jag och Peter ska också börja renovera vardagsrummet :o) Vi börjar riva tapeter till helgen. Med hjälp av mina snälla och härliga svärföräldrar :o)

Fick hem våra nya soffor lite tidigare, de hade bra pris på dem på IKEA, så vi passade på :o)
Ektorps :o) En trea och en tvåa, sen blir det även en pall!

Tänkte att jag skulle fota lite av arbetet undertiden o efter! Så ni får se hur det går för oss!
Och förhoppningsvis kommer det att bli tätare med inläggen :o)

Ha det gott där ute och ta hand om er!
Kram

Inga kommentarer: