onsdag 28 oktober 2009

Ullared!!!

Igår åkte jag, min sambos mamma K och hans två systrar Å & C till Ullared!
Resan började 07.00 med att Å och K kom och hämta mig och C i stan. Sen bar det av på en "roadtripp" :o) Väl uppe fika vi på goda bullar och kaffe. Sen var det shoppingdax :o)
Jag trodde nog att jag skulle hitta mer än vad jag gjorde. Men, det ena året är ju inte det andra likt. Men jag hittade i alla fall: en jätte fin kappa, skor och jeans. Till Peter: mysbyxor, T-shirt och en "munktröja". Sen blev det en del till lägenheten :o) Efter ett "antal" timmar inne på Gekås var det dax för middag. Det blev Thai mat. Sen shoppade vi runt i butikerna som ligger runt om! Där hittade jag ett par jätte fina ankel boots!!!
Trippen hem var galen :o) Vi skratta och grina nästan hela vägen hem. Alla var trötta och 4tjejer i en bil...som är trötta.... kan bara sluta på två sett. Antingen somnar man eller så fnittrar man åt allt. Och vårt resultat var det sist nämnda!
Var hemma glad men trött vid ca.22.00!!!
Tack K, Å och C för en super härlig dag!
Mina fina skor och min fina kappa :o)
Peters tröja och sen köpte jag också en film :o)
Hoppas att ni andra också har haft en bra start på veckan!
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv, det var en kul tur:). Tur du inte somnade för då hade du åkt ur bilen...:)
Kramis Åse

Emma, Henrik, Filip och Signe sa...

Fin fina grejor du hitta! Kul med en tjejdag med shopping och massa skratt!!
Hoppas allt e bra med dig! KRAMAR

Sofie sa...

Åhh vad fin kappa och fin fina skor *avis* jag vill oxå till Ullaed ;) Puss o krams på dig!