tisdag 14 juli 2009

Sko-punkten och Zoo-giganten!

Idag har jag varit ledig!!!
Så jag och Peter beslöt oss för att det var på tiden att han fick nya skor.
Ska lägga till att jag tjatat på honom. Men han är inte direkt glad i att shoppa. Inte när det gäller kläder och skor i alla fall. Men när det gäller tekniska saker, då tycker han det är jätte kul att shoppa!!!
Men idag blev det äntligen av att vi gav oss av! Tre par skor hittade han! Och jag hittade ett par till mig (sandaler).


Sen bar det av till Zoo-giganten, för att kika på en ny klösbräda till kisarna. Den gamla börjar bli lite ranglig! Men där fanns ingen som vi gillade. Så vi får kika vidare.
Sen bar det hem för att tillaga lite ryggbiff och sallad med nypotatis skivat i! Mums.



Åt på ballkongen i detta härliga vädret.
På fredag ska jag och Peter gå och se Harry Potter och halvblodsprinsen!!!
Jag har längtat efter den.
Ha det gott alla fina människor.
Och tack för att ni kikar in, trotts att jag varit lite dålig på att skriva!
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kaffecallinan!
Loo med familj och jag ska se filmen på söndag!
Hoppas du har det skönt i sommarvärmen och att surroundsystemet funkar som det ska!
Kramar Anette

Anonym sa...

Hej! Kul att du vill vara med i min tävling! Kram Sofia