lördag 18 juli 2009

Harry Potter och Halvblodsprinsen!

Igår var jag och Peter på bio och såg den nya Harry Potter filmen!
Älskar böckerna, älskar filmerna.
Just denna filmen lämnar en med många frågor och funderingar!!!
Har rört rykten om att den sista boken Dödsrelikerna, ska göras till två filmer!!!
Spännande så in i...!!!! Längtar redan!

Har precis kommit ur badet :o) Så mysigt att bara krypa ner i ett varmt skummbad med ett glas go´dricka, tända ljus och bara njuta en stund. Hade lite av min favvo olja från The Body Shop i. Doftar underbart och man blir så mjuk och len av den!Nu ska jag kika in till er andra en stund.

Ta hand om er!!

Kram

1 kommentar:

Jenny sa...

Hej Carolina!
Låter härligt med ett skumbad:)

Min bonusdotter Tindra snart 8 älskar oxå Harry Potter filmerna fast jag vet inte vad det är för åldersgräns på den senaste?? Hörde från en annan bloggerska att den var lite läskig;)

Ha en bra dag,
Kram Jenny