lördag 25 juni 2011

Midsommar, Wilma och 1år ♥

Midsommarafton!

Midsommar firade jag och sambon hemma. Det blev en mysig dag, med en promenad vid Arrie sjön med Wilma...

... och en traditionell midsommar middag,
med jordgubbar, glass och grädde till efterrätt....
.... och ostbricka på kvällen :)


Idag firar jag och min sambo 1år ♥


Ett underbart år ♥ Jag har helt klart världens finaste, underbaraste sambo ♥


Älskar dig så otroligt mycket ♥ Hoppas att vi får många fler fina år tillsammans ♥


Idag har vi grillat och tagit med Wilma för att hälsa på min mormor en liten stund.


Sen bar det av till havet! En mysig, lång promenad i Skanörs hamn. Längs med ljungen och på vägen tillbaka längs med stranden.

♥Tack hjärtat mitt för en helt underbar dag ♥

1 kommentar:

Patrik sa...

Tack själv älsklingen för en underbar dag, helg och år :)
Massa pussar på dig!!!
♥Älskar dig♥