torsdag 8 juli 2010

Gråten i halsen!

Cassi


Chili



På måndag måste jag avliva en av mina katter :( Då båda mina katter har fått bo tillfälligt hos ett par bekanta, eftersom jag inte har ngn riktig bostad för tillfället. Men de kan inte ha dem kvar :( De kan ha den ena tillfälligt tills en permanent bostad hittas. Men inte den andra :( Känns så hemskt!!!
Ingen som vill ha två katter? Eller någon som vet någon som kan tänka sig det?

Cassi är 5år och helt underbar :) Chili är 2år och en enorm mys katt ;) Har dock haft lite problem med kisseriet. Hon har aldrig under sina två år i mitt sköte kissat någonstans där hon inte borde.. Men nu i det tillfälliga hemmet har hon tyvärr gjort det. Tror att det kan bero på stress eller att hon inte trivs...men vet inte säkert :(

Skicka gärna ett mail till mig lr skriv ett inlägg om ni vet någon som vill ta emot dem!

:(

2 kommentarer:

Emma, Henrik, Filip och Signe sa...

Så tråkigt... men hoppas att du har hittat ett nytt hem åt dom...
Styrkekram till dig vännen!!!

Bella sa...

Så tråkigt... Tyvärr vet jag ingen som kan hand om dina katter, själv är jag allergisk...

Hoppas så att det löst sig för dig så du slapp avliva den lille kissen..

Styrkekramar till dig

Bella