torsdag 15 april 2010

Hej allihopa!!!


Efter ett tag borta från bloggen, känner jag att jag behöver komma tillbax.
Speciellt till alla er fina människor därute som kikar in här!
Men jag har nu bestämt mig för att jag inte längre kommer att ha en "personlig" blogg.
Jag kommer med andra ord inte att skriva mycket (kanske lite) om mitt privatliv.
Då det tyvärr har blivit missförstånd hos vissa o en del feltolkningar.

Så jag tänkte komma tilbaka o nästan helt ändra min blogg.
Fast ni som följt mig ett tag, kommer nog att förstå, när jag lägger in lite privata grejer ;o)

Tror att jag ska ha mycket av det som inspirerar mig. Allt ifrån saker, upplevelser och människor. Lite inredning, vackra/roliga citat och lite annat smått o gott ;o)

Hoppas att, även om jag ändrar min blogg, att ni ändå ska finna den intressant och trevlig att kika förbi.

Så...officiellt....jag e tillbaka...och det känns skönt!

Kram på er alla fina därute ;o)

5 kommentarer:

Emma, Henrik, Filip och Signe sa...

Vad kul att du e tillbaka med bloggen!! Hoppas allt e bra med dig! KRAM

Anonym sa...

Jätte glad att du har funnit dig tillbaka till bloggen. Hoppas även att ditt nya tema skall tillfredställa massor :)

Hörs vännen / Cat

Anonym sa...

Jättekul att du har kommit tillbaka. Den ser mycket trevlig ut. mamma

Jessie sa...

Äntligen en blogguppdatering ;)

MR P sa...

Kul att du e tillbaka, och såå fin bloggen är! hoppas du kommer trivas med den nu! Kram på dig!!